ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆ
ՄԻՊ աշխատակազմի թեժ գիծը 405 զանգ է ստացել

Նոյեմբերի 1-ից գործող 116 հեռախոսահամարին (թեժ գիծ) 28 օրում ստացվել է 405 հեռախոսազանգ. տեղեկացնում է Հայաստանում մարդու իրավունքների պաշտպանի (ՄԻՊ) գրասենյակը։
Պաշտպանի գրասենյակը 9 հասարակական կազմակերպությունների համագործակցությամբ նոյեմբերի 1-ից վերաբացեց իր արագ արաձագանքման ծառայությունը 116 համարով գործող շուրջօրյա անվճար թեժ գծի միջոցով:
Թեժ գիծ զանգահարողներից շատերին (246 անձ) տրամադրվել է իրավաբանական խորհրդատվություն: Դրանք հիմնականում վերաբերել են ԽՍՀՄ Խնայդրամարկղում ներդրած գումարները փոխհատուցելուն, ընտանեկան նպաստի համակարգից անձանց զրկելուն կամ չընդգրկելուն և այլն:
151 հեռախոսազանգեր Պաշտպանի իրավասությունից դուրս հարցեր են եղել, մասնավորապես՝ դրանք վերաբերել են դատական քննության փուլում գտնվող գործերին Պաշտպանի միջամտությանը, կայացված դատական ակտերը վերանայելուն, ֆիզիկական անձանց միջև առաջացած վեճերը լուծելուն և այլն:
Թեժ գծին ստացված հեռախոսազանգերից ընդամենը 8-ի դեպքում պահանջվել է արագ արձագանքում համապատասխան վայր այցելելու կամ հեռախոսազանգի միջոցով: Այսպես.
- Անձանց անհիմն ոստիկանության բաժիններ բերման ենթարկելու վերաբերյալ 3 հեռախոսազանգերի դեպքում ՄԻՊ աշխատակազմի հերթապահ աշխատակիցների կողմից կատարվել են հեռախոսազանգեր ՀՀ Ոստիկանության համապատասխան ստորաբաժանումներ, ինչի արդյունքում անձանց բաց են թողել:
- Քաղաքացուն ծեծի ենթարկելու հետևանքով նրան տեղափոխել են բուժ հաստատություն, որտեղից ահազանգել են ոստիկանություն, սակայն ոստիկանության աշխատակիցները հրաժարվել են մեկնել բուժ հաստատություն: ՄԻՊ աշխատակազմի հերթապահ աշխատակցի հեռախոսազանգից հետո ոստիկանության աշխատակիցները այցելել են բուժ հաստատություն: Այդ մասին տեղեկությունը հայտնել է տուժողի մայրը:
- Քաղաքացիները հայտնել էին, որ Աբովյան-Երևան ուղևորափոխադրումներ իրականացնող տրանսպորտային միջոցները չեն գործում: ՄԻՊ աշխատակազմի հերթապահ աշխատակիցները մեկնել և տեղում արձանագրել են, որ Աբովյան-Երևան ուղղությամբ 267, 261, 259 համարի ուղևորափոխադրումներ իրականացնող ավտոբուսներով ու միկրոավտոբուսներով իրականացվում են միակողմանի ուղևորափոխադրումներ, այսինքն' իրականացվում էր միայն Երևան-Աբովյան ուղղությամբ ուղևորափոխադրում: Նկատի ունենալով, որ խնդրի լուծումն այդ պահին վերապահված է եղել ոչ պետական կազմակերպությանը, այդ իսկ պատճառով արագ արձագանքումը տեղում դրական արդյունք չի ունեցել, սակայն, Պաշտպանի կողմից կազմվել և ուղարկվել է գրություն ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարություն՝ համապատասխան պարզաբանումներ ստանալու նպատակով:
- Փաստաբանը հայտնել է, որ իր պաշտպանյալին բերման են ենթարկել ՀՀ ոստիկանության ԿՀԴՊԳՎ, որտեղ թույլ չեն տալիս իրեն հանդիպել պաշտպանյալի հետ: Միայն ՄԻՊ աշխատակազմի հերթապահ աշխատակիցների միջամտությամբ թույլ են տվել պաշտպանին հանդիպել իր պաշտպանյալի հետ:
- Փաստաբանը հայտնել է, որ «Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ում գտնվող իր պաշտպանյալին վիրահատությունից անմիջապես հետո ցանկացել են ներկայացնել դատական նիստին: Փաստաբանը գտնում էր, որ այդ տեղափոխումն ըստ էության հնարավոր չէ, քանի որ առկա չէ բժշկի համապատասխան թույլտվությունը: ՄԻՊ աշխատակազմի հերթապահ աշխատակիցը ՔԿՀ պետի հետ հեռախոսազրույցի ընթացքում պարզել է, որ չնայած առկա է բժշկի թույլտվությունը, այնուամենայնիվ կալանավորին տեղախոխելու են հաջորդ օրը, ինչպիսի խնդրանքով մեզ դիմել էր փաստաբանը:
- Քաղաքացին հայտնել էր, որ իր որդուն ՀՀ ոստիկանության բաժին են տարել բռնություն գործադրելով, և ինքը մտավախություն ունի, որ իր որդուն ծեծելու են նաև ոստիկանության բաժնում: ՄԻՊ աշխատակազմի հերթապահ աշխատակիցները այցելել են ոստիկանության համապատասխան բաժին և հանդիպել դիմումատուի որդու հետ, որոնք արձանագրել են, որ բերման ենթարկված անձի նկատմամբ բռնություն չի կիրառվել:
Նշված բոլոր դեպքերում համագործակցող հասարակական կազմակերպություններն անմիջական մասնակցություն չեն ունեցել կամ նրանց զբաղվածության պատճառով, կամ էլ նման անհրաժեշտության բացակայությամբ՝ օրինակ, երբ ՄԻՊ ներկայացուցիչը հեռախոսազանգի միջոցող ահազանգին դրական լուծում է տալիս:
Աղբյուրը՝ www.hra.am